Cofidis Együtt Mozdulunk

17 fős munkahelyi csapatunk úgy döntött, hogy július 1-23 között jótékony céllal teljesíti az idei Tour de France távját, azaz 3540 kilométert. Minden megtett kilométerünkkel fogyatékos emberek munkába állását szeretnénk segíteni. Adománygyűjtési célunk 250 000 forint a KézenFogva Alapítvány javára, amit a Cofidis Magyarország megdupláz! Így a támogatásod most kétszeresen számít. Kérjük, legyél te is részese az összefogásunknak, csatlakozz csapatunkhoz, vagy jelképesen fogadd örökbe kilométereinket és adományoddal támogasd a célkitűzésünket! A vállalt távból a mai napig 3454 kilométert, azaz 98%-ot teljesítettünk, és ma is hajtunk tovább.

• Küldetés: Cofidis Együtt Mozdulunk
  • Vállalás: 3540 Km
  • Kapcsolódó esemény: Tour de France
  • Időpont: 2017. július 23.
  • Célkitűzés: 250 000 Forint
csapattársak

Önzetlen támogatóink

Köszönöm a támogatásotokat!

A csapat

Ismerj meg minket!
  • Csapat név: Cofidis Együtt Mozdulunk
  • Vállalás: 3540 Km

Cofidis, a kerékpározás elkötelezett támogatója

A Cofidis cégcsoport nemzetközi szinten már 20 éve elkötelezettje a kerékpáros sportág támogatásának és névadó szponzora a francia Team Cofidis kerékpáros versenycsapatnak. A Team Cofidis olyan versenyzőkkel büszkélkedik, mint Julien Simon, Nacer Bouhanni vagy Kenneth Vanbilsen, akik az elmúlt évtizedben dobogós helyen végeztek a legrangosabb nemzetközi kerékpáros versenyeken. A Cofidis Magyarország mindezek mellett célul tűzte bringás aktivitások szervezését, és számos kreatív és jótékony együttműködéssel kívánja megszólítani a hazai biciklis társadalmat.

Mi is teljesítjük a Tour de France-ot

Bár a mi csapatunk nem profikból áll, de a Tour de France minket is megindított. A magunk módján mi is letekerjük a 3540 kilométernyi távot és Magyarország útjain kerekezve, közös erőfeszítéséként tekerünk ennyit a 21 nap alatt. Van, aki azt vállalja, hogy minden nap 40 kilométert biciklizik majd be a munkahelyére és vissza, mások Balaton-körbetekerésre adják a fejüket – mindannyiunknak extra erőfeszítést kell tenni 21 napon át, hogy teljesítsük a célunkat. Minden pedálfordulat megéri majd, mert olyan fiatalokon segíthetünk vele, akiknek nagy szükségük van a támogatásra.

Hírét visszük a fogyatékos fiatalok ügyének

Bicikliscsapatunk minden tagja szerencsésnek mondhatja magát. Elmondhatjuk, hogy életünkben a munkavégzés nem csupán a fizetésről szól, hanem ennél sokkal többről: emberi kapcsolatokról, egy közösséghez való tartozásról és az önálló élet lehetőségéről. A fogyatékos és megváltozott munkaképességű emberek ezektől az alapvető szükségletektől is meg vannak fosztva, amikor nem találnak megfelelő munkahelyet. Márpedig 10 megváltozott munkaképességű fiatalból 8-an napjainkban nem tudnak elhelyezkedni, holott csak egy kis mentorálásra, odafigyelésre van szükségük.

A KézenFogva Alapítvány célja, hogy a fogyatékos emberek értékteremtő munkáját elismerjék, és segély helyett saját jövedelemből éljenek. Ennek érdekében folyamatos segítséget nyújt az álláskeresőknek a készségeik, képességeik felmérésétől, a megfelelő munkakörök kiválasztásától kezdve az állásinterjúra való felkészítésen vagy a munkajogi ismeretek bővítésén át a mentorálásig, azaz a sérült emberek betanulásának és munkahelyének beilleszkedésének napi rendszerességű segítéséig.

A csapatunk célja, hogy az összegyűjtött adományokkal 5 megváltozott munkaképességű fiatalnak segítsünk álláshoz jutni. Ha pedig túlszárnyaljuk a célkitűzésünket, ennél is több fogyatékos embernek segíthetünk.

Most minden segítség duplán számít!

Arra kérjük minden barátunkat, ismerősünket és bárkit, aki szimaptizál a céljainkkal, hogy tetszőleges értékű adományával fogadja örökbe jelképesen egy kilométerünket. Akár egy mozijegy vagy egy ebéd árának a felajánlásával is nagyot lendíthettek rajtunk.

Álljatok mellénk! Támogassátok Ti is a fogyatékos fiatalok elhelyezkedését, adjunk nekik is esélyt az önálló életre! Cofidis Magyarország minden, 2017. július 1-je és 23-a között beérkező támogatást megdupláz. Így a segítségetek most kétszeresen számít.

Adományaitokat a „Támogtom” gomb megnyomásával tehetitek meg – postai csekkes, banki átutalásos vagy online bankkártyás fizetés útján.

Ha pedig Cofidis munkatársként ti is csatlakoznátok hozzánk és felajánlanátok a biciklis kilométereiteket, küldjetek egy e-mailt a cofidis@comlab.hu e-mail címre.

Köszönjük, hogy lendületet adtok!

Balogh Julio Lajos
Ullmann Katalin
Valentini Mária
Varró Tünde

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/httpd/www/kezenfogvaballagunk.hu/html/kfmozdulunk/wp-content/themes/kezenfogva/single-person.php on line 303